Luni-Vineri
8-9
15-16
Sambata-Duminica
Inchis
Relatii cu clientii prin telefon:
8-20
Sambata-Duminica
10-20
Modalitati de plata:
Internet
Szervíz
Solutionarea reclamatiilor
Solutionarea reclamatiilor
Procedura privind solutionarea reclamatiilor utilizatorilor finali
1. Sesizarea nefunctionarii serviciului contractat se poate efectua prin e-mail la support@sigmasoft.ro, verbal la numarul de telefon 0266-218435, prin scris la sediul firmei, Odorheiu Secuiesc, Str. Izvorului, Nr. 10
2. Program de lucru pentru primirea si inregistrarea reclamatiilor:
3. Termenul maxim pentru depunerea sesizarilor este maxim 72 ore.
4. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor 72 ore.
5. Verificarea reclamatiei maxim 10 ore de la sesizare in timpul programului de lucru;
6. Deplasare la sediul clientului daca este cazul maxim 24 ore de la verificarea sesizarii:
7. Rezolvarea problemelor care depind de Furnizor maxim 72 ore de la sesizare.
8. Despagubirile se aplica procentual pentru perioada nefunctionarii serviciilor, daca clientul solicita in scris, in maxim 30 zile de la sesizare.
9. Termenul maxim de remediere a deranjamentelor este de 72 ore de la sesizare
10. Dupa remedierea deranjamentelor clientul este contactat telefonic in maxim 24 ore în vederea informarii si confirmarii a rezultatului sesizarii.
11. Clientul este informat despre dreptul privind posibilitatea ca sa se adreseze Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare în Comunicatii (ANCOM) sau sa apeleze la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a litigiilor, in cazul în care litigiul nu este solutionat pe cale amiabila cu furnizorul; de asemenea, se va indica posibilitatea ca utilizatorul final sa se adreseze instantei competente
12. Mijloace prin care utilizatorii finali pot obtine aceasta Procedura: